Hajszoljuk az új pácienseket, de hogyan?
Vannak olyan feladatok egy fogászati rendelő életében, amelyek soha nem érnek véget. Tipikusan ilyen feladat az új páciensek számának növelése hónapról hónapra. Hiszen ha nincs elegendő számú új páciens egy rendelőben, akkor egy idő után azon vesszük észre magunkat, hogy hézagossá válik az orvosaink naptárja. És ez bizony nagyon demotiváló tud lenni.
Íme 12 olyan lehetőség, amely segít nekünk ebben a vészterhes időkben is:
- Folyamatosan töltsünk fel új szöveges, képi és videós tartalmakat honlapunkra, hogy azt a Google keresője releváns tartalomként jelenítse meg a természetes találatok listájában.
- Rendszeresen optimalizáljuk az oldalunkat fontos kulcsszavakra, és építsünk releváns, honlapunkra mutató linkeket.
- Bátran kérjük meg pácienseinket, hogy osszák meg véleményüket a rendelőben szerzett tapasztalataikról írásban vagy videófelvételen.
- Működtessünk páciensvisszahívó rendszert, hogy organikus kapcsolatot tudjunk fenntartani meglévő pácienseinkkel is, akik új pácienseket is generálhatnak számunkra.
- Legyünk jelen a közösségi médiában, és töltsünk fel érdeklődésre számot tartó tartalmakat (engedjük például, hogy az olvasó belessen a kulisszák mögé).
- Merjünk szórólapot készíteni, mert kisebb közösségekben kiváló páciensgeneráló eszköz lehet, ha jól csináljuk.
- Legyenek céges partnereink, akiktől a dolgozók majd hozzánk járnak fogászati kezelésre.
- Legyenek társterületen működő partnereink, és irányítsuk kölcsönösen egymáshoz a pácienseinket, ügyfeleinket.
- Ha gyors páciensszám-emelkedésre van szükségünk, legyenek célirányos Google Ads hirdetéseink.
- Merjünk hirdetni a Facebookon, mert jól körülhatárolható a célcsoport.
- Készítsünk bizalomépítő videókat, és különböztessük meg ezekkel magunkat a versenytársainktól a honlapunkon és a YouTube-on.
- Használjuk a legértékesebb kincsünket, a kapcsolati tőkénket mint páciensszám-növelő eszközt.
Az eszközök tehát adottak az Ön számára is, és hogy hogyan használja ezeket hatékonyan, arról is szó lesz 4 alkalmas PRAXISMENEDZSER képzésünk második napján, amikor az Ön rendelőjét segítő teljes marketing folyamatot részletesen végigvesszük! Tematika és jelentkezés itt: https://praxismanager.